- 1. Procesare comenzi
- 2. Anularea comenzilor
- 3. Vizualizare detalii plată (PayU)
- 4. Recomandări de împachetare a produselor
- 5. Livrarea produselor
- 6. Procesarea retururilor
1. Procesare comenzi
2. Anularea comenzilor
- În cazul stocului epuizat sau alte motive de acest fel, solicită anularea comenzii accesând Status comandă
Anulare
comandă. După asta trebuie să confirmi această operațiune.
- În situația în care clientul a solicitat o anulare de comandă, confirmă prin accesarea butonului Anulare comandă.
3. Vizualizare detalii plată (PayU)
- Pentru plățile achitate online, vei putea vizualiza tranzacțiile în panoul de administrare PayU.
- Pentru asta accesează https://marketplace.ro.payu.com/account/login/elefant
și conectează-te cu email și parola
setată anterior.
- Accesează zona Tranzacții din meniul lateral.
- Selectează perioada pentru care vrei să vizualizezi datele sau caută direct dupa ID sau referința internă.
- Pentru fiecare comandă vei vedea suma capturată, valuta, ora tranzacției etc.
Accesând Exportă CSV vei putea descărca raportul de plăți conform filtrelor de căutare
setate anterior.
4. Recomandări de împachetare a produselor
Îți recomandăm să împachetezi coletele în ambalaj protector, în funcție de conținutul produselor pe care urmează
să le
expediezi.
Pe fiecare colet te rugăm să specifici clar:
- numele expeditorului,
- numărul de telefon,
- obligatoriu numele destinatarului,
- adresa completă a destinatarului (POSTCODE, număr casă, nume stradă, oraș),
- numărul de telefon.
În dependență de categoria de produs pe care o livrezi, îți recomandăm următoarele
modalități de împachetare:
- Sticlărie, geamuri: ambalaj special compartimentat din lemn, umplut cu polistiren;
- Dulciuri, haine: folosește cutii de carton și folie protectoare, genți de plastic, genți de pânză și folie
protectoare;
- Sticlărie, parbrize, geamuri, băuturi / lichide îmbuteliate în sticlă, tablouri, gravuri: folosește ambalaj
din lemn /
OSB umplut cu polistiren sau alt material protector;
- Echipamente electrocasnice, piese auto: folosește ambalaj din carton presat, umplut cu polistiren sau
ambalajul
original;
- Frigidere, mașini de spălat, aragaze, hote, cuptoare electrice: folosește ambalaj din lemn / OSB sau din
carton
presat, umplut cu polistiren sau ambalajul original, în cazul electocasnicelor mari, acestea pot fi livrate
în ambalajul
oferit de producător;
- Articole de pescuit: ambalaj de carton multiplus, stratificat, umplut cu polistiren;
- Mobilă, piese mobilier și instrumente muzicale: ambalaj de carton presat, umplut cu polistiren și sigilat cu
folie
protectoare.
Recomandăm evitarea expedierii porțelanurilor scumpe, a sculpturilor și a tablourilor de valoare, fără
asigurarea lor.
Valoarea ridicată a acestora impune condiții speciale de ambalare, pe care dacă nu le respecți, pot apărea
deteriorări.
Nu uita să pui în coletul ce pleacă către client și factura printată a comenzii!
5. Livrarea produselor
Îți recomandăm să respecți timpul de procesare, predare și livrare a comenzilor. Clienții care își primesc
comenzile la
timp sunt mai fericiți și vor mai comanda produsele tale! La fel, ai șanse mai mari să primești review-uri bune,
iar
produsele tale să fie recomandate și altor cumpărători!
6. Procesarea retururilor