Centrul de informații

PASUL 4: ÎNCEPE SĂ VINZI

  1. 1. Procesare comenzi
  2. 2. Anularea comenzilor
  3. 3. Vizualizare detalii plată (PayU)
  4. 4. Recomandări de împachetare a produselor
  5. 5. Livrarea produselor
  6. 6. Procesarea retururilor

1. Procesare comenzi

2. Anularea comenzilor

  • În cazul stocului epuizat sau alte motive de acest fel, solicită anularea comenzii accesând Status comandă arrow Anulare comandă. După asta trebuie să confirmi această operațiune.
  • În situația în care clientul a solicitat o anulare de comandă, confirmă prin accesarea butonului Anulare comandă.

3. Vizualizare detalii plată (PayU)

  • Pentru plățile achitate online, vei putea vizualiza tranzacțiile în panoul de administrare PayU.
  • Pentru asta accesează https://marketplace.ro.payu.com/account/login/elefant și conectează-te cu email și parola setată anterior.
  • Accesează zona Tranzacții din meniul lateral.
  • Selectează perioada pentru care vrei să vizualizezi datele sau caută direct dupa ID sau referința internă.
  • Pentru fiecare comandă vei vedea suma capturată, valuta, ora tranzacției etc.

Accesând Exportă CSV vei putea descărca raportul de plăți conform filtrelor de căutare setate anterior.

4. Recomandări de împachetare a produselor

Îți recomandăm să împachetezi coletele în ambalaj protector, în funcție de conținutul produselor pe care urmează să le expediezi.

Pe fiecare colet te rugăm să specifici clar:

  • numele expeditorului,
  • numărul de telefon,
  • obligatoriu numele destinatarului,
  • adresa completă a destinatarului (POSTCODE, număr casă, nume stradă, oraș),
  • numărul de telefon.

În dependență de categoria de produs pe care o livrezi, îți recomandăm următoarele modalități de împachetare:

  • Sticlărie, geamuri: ambalaj special compartimentat din lemn, umplut cu polistiren;
  • Dulciuri, haine: folosește cutii de carton și folie protectoare, genți de plastic, genți de pânză și folie protectoare;
  • Sticlărie, parbrize, geamuri, băuturi / lichide îmbuteliate în sticlă, tablouri, gravuri: folosește ambalaj din lemn / OSB umplut cu polistiren sau alt material protector;
  • Echipamente electrocasnice, piese auto: folosește ambalaj din carton presat, umplut cu polistiren sau ambalajul original;
  • Frigidere, mașini de spălat, aragaze, hote, cuptoare electrice: folosește ambalaj din lemn / OSB sau din carton presat, umplut cu polistiren sau ambalajul original, în cazul electocasnicelor mari, acestea pot fi livrate în ambalajul oferit de producător;
  • Articole de pescuit: ambalaj de carton multiplus, stratificat, umplut cu polistiren;
  • Mobilă, piese mobilier și instrumente muzicale: ambalaj de carton presat, umplut cu polistiren și sigilat cu folie protectoare.

Recomandăm evitarea expedierii porțelanurilor scumpe, a sculpturilor și a tablourilor de valoare, fără asigurarea lor. Valoarea ridicată a acestora impune condiții speciale de ambalare, pe care dacă nu le respecți, pot apărea deteriorări.

Nu uita să pui în coletul ce pleacă către client și factura printată a comenzii!

5. Livrarea produselor

Îți recomandăm să respecți timpul de procesare, predare și livrare a comenzilor. Clienții care își primesc comenzile la timp sunt mai fericiți și vor mai comanda produsele tale! La fel, ai șanse mai mari să primești review-uri bune, iar produsele tale să fie recomandate și altor cumpărători!

6. Procesarea retururilor